Veel gestelde vragen

Wat zijn de bezorgkosten?
Alle bestellingen boven de € 50,- worden gratis bij u thuisbezorgd. Onder de € 50,- rekenen wij € 6,95 bezorgkosten. Op het moment dat u gekozen heeft om uw bestelling zelf af te halen worden uiteraard geen kosten in rekening gebracht. 

In welke landen bezorgt Ordentall-shop?
U kunt bestellingen plaatsen voor Nederland en België, naar ieder adres (thuis of werk) behalve naar postbussen. 

Wat als mijn bestelling niet aangekomen is?
Neem direct contact met ons op via shop@ordentall.nl. Wij zullen de status van uw bestelling dan zo snel mogelijk achterhalen.

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
Op werkdagen geldt dat na het plaatsen van uw order wij binnen 24 uur uw bestelling zullen versturen. 
Als u voor 12 uur bestelt, heeft u uw bestelling meestal de volgende dag (Nederland) of binnen 48 uur (België) in huis.

Welke betaalmethoden ondersteunt Ordentall-Shop?
Als u heeft gekozen voor betalen bij afhalen, dan kunt in onze kliniek afrekenen met pin. Wanneer u heeft gekozen voor iDeal als betaalmethode wordt het bedrag automatisch afgeschreven van uw bankrekening en hoeft u na betaling verder niets te doen. Indien u heeft gekozen voor overboeking vooraf dan dient u zelf het bedrag over te maken. Wilt u geld overmaken vanuit het buitenland, maak dan gebruik van onze BIC en IBAN. 

Hoe werkt betalen via iDeal?
Met iDEAL kunt u gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. U rekent af in de voor u bekende internet betaalomgeving, op basis van de beveiligingsmethodes van uw eigen bank. U kunt direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden als u internetbankieren gebruikt van ABN AMRO, Postbank, Rabobank, SNS bank of Fortis bank.

Producten retourneren
Na ontvangst van uw bestelling heeft u het product 14 dagen op zicht (afkoelingsperiode). Binnen deze termijn heeft u de mogelijkheid de koop te ontbinden of om te ruilen. 

Wanneer u niet tevreden bent over een of meerdere artikelen in uw bestelling kunt u dezen binnen de termijn van 14 dagen retourneren. Voorwaarde hiervoor is dat het artikel zo oorspronkelijk mogelijk en compleet in de originele verpakking wordt teruggestuurd. Voor hygiëne producten zoals tandenborstels, ragers en flosartikelen geldt dat deze alleen geruild kunnen worden in ongebruikte staat, in de onaangebroken verpakking. De portokosten voor het terugsturen komen voor uw rekening, maar u kunt er ook voor kiezen de artikelen bij ons langs te brengen. 

Klachtenprocedure

Wat als u niet tevreden bent? Bij Ordentallshop willen we er alles aan doen om u als klant tevreden te houden. Mocht u ondanks onze inspanningen niet tevreden zijn, dan kunt u schriftelijk of via e-mail (shop@ordentall.nl) uw klacht aan ons doorgeven. 

Vermeld u duidelijk uw contactgegevens in de correspondentie zodat we met u in contact kunnen komen. Binnen 14 dagen zullen we een inhoudelijke reactie geven op uw klacht. 

© 2013 - 2020 Ordentall-shop | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Meer informatie Accepteren